بهترین سایت تمرین اسپیکینگ تافل

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1403/01/14

بخش Speaking تافل معمولا به عنوان یکی از چالش برانگیزترین بخش های این ازمون در نظر گرفته می‌شود. شما نمی‌توانید فقط دور یک پاسخ صحیح خط بکشید و به امیدوار باش تا بهترین نتیجه را کسب کنید. متاسفانه هر اشتباهی که مرتکب می‌شوید به عنوان بخشی از پاسخ شما ثبت می‌شود و در نهایت روی نمره شما تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید نمره خوبی در این بخش بگیرید باید از بهترین سایت تمرین اسپیکینگ تافل کمک بگیرید.
خوب تمرین کردن کلید اصلی کسب نمره بالا در اسپیکینگ تافل است. در این راهنما، توضیح می‌دهم که چطور می‌توانید در این بخش دشوار به خوبی عمل کنید، به چه آمادگی‌هایی نیاز دارید و چطور به بهترین منابع تمرینی اسپیکینگ تافل دسترسی داشته باشید. همچنین نکاتی را در مورد اینکه چگونه می‌توانید بیشترین بهره را از مطالعه خود ببرید به شما ارائه می‌دهم.

مروری بر بخش اسپیکینگ تافل

بخش Speaking تافل  iBT که در این راهنما روی آن تمرکز خواهیم کرد 20 دقیقه طول می‌کشد و شامل شش سوال است.

سوالات 1 و 2

دو سوال اول، سوالات اسپیکینگ مستقل هستند که از ایده‌ها، نظرات و تجربیات خود دانش آموز استفاده می‌کنند.
زمان آماده سازی: 15 ثانیه
زمان مکالمه: 45 ثانیه

سوالات 3 و 4

چهار سوال باقی مانده سوالات تلفیقی هستند. دانش آموزان باید از بیش از یک مهارت در هنگام پاسخگویی استفاده کنند.
سوالات 3 و 4 از دانش آموزان می‌خواهد که بخوانند، گوش دهند و سپس صحبت کنند.
زمان آماده سازی: 30 ثانیه
زمان مکالمه: 60 ثانیه

سوالات 5 و 6

در دو سوال پایانی، دانش آموزان نیاز دارند که گوش کنند و سپس صحبت کنند.
زمان آماده سازی: 20 ثانیه
زمان مکالمه: 60 ثانیه
در طول این بخش با یک شخص واقعی صحبت نخواهید کرد. در عوض، مکالمات ضبط شده ای را می‌شنوید و با صحبت کردن در میکروفون پاسخ می‌دهید. پس از امتحان، پاسخ های شما توسط دانش آموزان تافل گوش داده می‌شود. هر سوال از 0-4 نمره دریافت می‌کند. سپس این نمرات با هم جمع می‌شوند و نمره ای از 0 تا 30 به عنوان نمره کل بخش Speaking شما ارائه می‌شود. نمره بخش Speaking شما 25 درصد از کل نمره تافل شما (از 120) را تشکیل می‌دهد.

در بهترین سایت تمرین اسپیکینگ تافل چطور برای پاسخگویی به سوالات آماده می‌شوید؟

اگرچه این بخش "اسپیکینگ تافل" نامیده می‌شود، اما فقط مربوط به مهارت های مکالمه نمی شود و برای کسب نمره بالا در آن باید در سایر مهارت‌ها نیز قوی باشید. شما باید بتوانید به مکالمات انگلیسی گوش دهید و متن های انگلیسی را بخوانید، سپس به سرعت متوجه شوید که نکات مهم و پیام های کلی آنها چیست.
از آنجایی که این بخش به مهارت های متعددی نیاز دارد، برای اینکه کاملاً برای این بخش آماده شوید، به چندین ابزار مطالعه نیاز دارید. برخی از مهمترین مطالبی که در بهترین سایت تمرین اسپیکینگ تافل در اختیار شما قرار می‌گیرد عبارتند از:
•    تمرین های متنوع و نمونه سوالات اسپیکینگ  Speaking 
•    تمرین موضوعات اسپیکینگ مربوط به ۷۴ آزمون تی پی او تافل
•    تمرین هایی گام به گام برای تقویت مهارت اسپیکینگ
•    تمرین های گام به گام برای تقویت مهارت لیسنینگ
•    تمرین های گام به گام برای تقویت مهارت ریدینگ 
در بخش بعدی، بهترین ابزارها را برای آماده شدن در بخش Speaking تافل بررسی می‌کنیم.

آکادمی آنلاین زبان شایسته: بهترین سایت تمرین اسپیکینگ تافل

آکادمی آنلاین زبان شایسته، یکی از بهترین سایت های تمرین اسپیکینگ تافل است که در آن می‌توانید سؤالات تمرینی متنوعی پیدا کنید. این نمونه سوالات اسپیکینگ تافل از نظر محتوا و فرمت مشابه بخش Speaking واقعی تافل هستند تا بهترین آمادگی را برای روز آزمون به شما ارائه دهد.
یکی دیگر از مزایای این سایت تمرین اسپیکینگ تافل، دسترسی به نمونه‌های اسپیکینگ تافل همراه با توضیحات پاسخ است که به شما کمک می‌کند تا نحوه پاسخگویی به یک سؤال را به خوبی درک کنید. 
در نهایت، مطالب متنوع آماده‌سازی که شامل کتاب‌ها و راهنماهای مفید برای پاسخ دادن به سؤالات Speaking هستند، نیز در این سایت ارائه شده که به شما کمک می‌کنند نمره خود را در این بخش افزایش دهید.
 برای تمرین اسپیکینگ در این سایت می‌توانید از دو منبع تمرینی زیر کمک بگیرید:

سوالات تالیفی اسپیکینگ تافل

سوالات تالیفی یکی از بهترین منابع برای تمرین اسپیکینگ تافل در این سایت هستند زیرا می‌توانید مطمئن باشید که بسیار شبیه به بخش Speaking واقعی تافل طراحی شده اند.

بهترین سایت تمرین اسپیکینگ تافل

در این سایت فقط نمونه سوالات اسپیکینگ تافل گنجانیده نشده، بلکه سوالات تمرینی برای سایر بخش های تافل مثل ریدینگ تافل یا لیسنینگ تافل نیز در دسترس است. اگر می‌خواهید در بخش اسپیکینگ نمره خوبی بگیرید حتماً باید مطالعه این منابع را در برنامه خود لحاظ کنید.

سوالات TpO آنلاین نسخه ۷۴ تایی

 اگر منصف باشیم، می‌توان گفت با مطالعه ۷۴ نمونه سوال تی پی او تافل به تنهایی می‌توانید نمره تافل خوبی کسب کنید. بنابراین اگر نمره تافل نگران تان کرده و در تلاش برای بهبود نمره خود هستید، آزمون های آزمایشی TPO روش تمرین تافل در جهان هستند.
آزمون اسپیکینگ توانایی شما برای مکالمه موثر در محیط های دانشگاهی را ارزیابی می‌کند. پس پاسخ کامل به هر سوال، باید نشان دهنده توانایی شما در صحبت کردن واضح و منسجم، و به کار بردن واژگان و دستور زبان درست باشد تا به شما نمره خوبی داده شود.

بهترین سایت تمرین اسپیکینگ تافل

آزمون‌های TPO آزمون‌های تافل گذشته هستند که اکنون برای آمادگی شرکت ر این آزمون توسط ets ارائه می‌شوند. آنها نزدیک ترین تجربه را به تافل واقعی ارائه می‌دهند و به همین دلیل در سایت ETSاصلا ارزان نیستند. برای هر تافل کامل که خریداری می‌کنید باید 45 دلار بپردازید  وشما نمی توانید فقط بخش Speaking را جداگانه خریداری کنید.
خوشبختانه بهترین سایت تمرین اسپیکینگ تافل این مشکل را برای ایرانیان حل کرده است. شما به راحتی می‌توانید با عضویت در سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته به طور کاملا رایگان به ۷۴ نسخه از آزمون های آزمایشی TPOدسترسی داشته باشید و اگر بخواهید فقط به سوالات بخش اسپیکینگ آن پاسخ بدهید.
در ازمون تافل واقعی، دانش‌آموزان به پاسخ‌های شما گوش می‌دهند و به هر یک نمره می‌دهند. در سایت ما نیز اگر درخواست تصحیح پاسخ خود را ارسال کنید، پاسخ Speaking شما توسط بهترین اساتید که همگی جزو ممتحنین آزمون تافل بوده اند بررسی شده و نمره دهی می‌شود.
همچنین شما توضیحی درباره نحوه تعیین این نمره در حساب کاربری خود دریافت خواهید کرد که  یک منبع واقعا مفید است.
بنابراین اگر نمی‌خواهید برای یک آزمون تمرینی هزینه زیادی بپردازید، همین امروز در سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته ثبت نام کنید.

Sampler TOEFL iBT: سایت دانلود تمرین اسپیکینگ تافل

TOEFL iBT Sampler  سایتی است که می‌توانید سوالات رسمی تافل را دانلود کنید و یک منبع عالی و رایگان و رسمی برای تمرین اسپیکینگ است. علاوه بر بخش‌های دیگر، شامل کلیپ های صوتی سه نمونه اسپیکینگ تافل است که نیمی از یک بخش کامل Speaking را شامل می‌شود. پاسخ‌های نمونه برای هر یک از سوالات گنجانده شده است، بنابراین می‌توانید ایده‌ای درباره اینکه یک پاسخ عالی چگونه به نظر می‌رسد به دست آورید. متأسفانه Sampler فقط با ویندوز کار می‌کند. شما نمی توانید فایل های آن را با مک دانلود کنید.

TOEFL iBT Quick Prep: سایت تمرین با سوالات اسپیکینگ تافل

این مجموعه از سوالات شامل شش موضوع TOEFL Speaking است. مانند Sampler، شامل کلیپ های صوتی می‌شود که به شما یک تجربه تمرینی بسیار شبیه به تافل واقعی می‌دهد.

نمونه سوالات تافل iBT

این PDF یکی دیگر از منابع رایگان و رسمی است. علاوه بر انواع سؤالات دیگر، شامل یک بخش کامل Speaking (شش سوال) است. با این حال، به جای کلیپ صوتی، موضوعات تافل Speaking نوشته شده است. هرچند آن‌طور که می‌توانستند به تافل واقعی شبیه نیستند، اما باز هم این سؤالات به خوبی نوشته شده‌اند که پاسخگویی به آنها مفید خواهد بود. اگر مایل هستید، می‌توانید از کسی بخواهید که سوالات را برای شما بخواند تا تجربه واقعی‌تری داشته باشید.

Duolingo سایت تمرین ساده اسپیکینگ

Duolingo یک سایت محبوب رایگان برای یادگیری زبان است. کاربران به انواع مختلفی از سؤالات از جمله سؤالات اسپیکینگ پاسخ می‌دهند. شما نمی توانید انتخاب کنید که فقط به سؤالات اسپیکینگ پاسخ دهید، بنابراین این بهترین منبع برای تمرین هدفمند نیست، اما راه خوبی برای تقویت مهارت های کلی انگلیسی شماست.
برای زبان آموزان سطح پیشرفته، بسیاری از سوالات Duolingo احتمالاً بسیار آسان خواهند بود، اما می‌توانید برای اینکه بفهمید از کجا باید شروع کنید از این سایت کمک بگیرید.

TOEFL Speaking سایت تمرین موضوعات متنوع اسپیکینگ تافل

این سایت حاوی سوالات اسپیکینگ متعددی در مورد موضوعات مختلف است. شما می‌توانید پاسخ خود را ضبط کنید، و می‌توانید نظرات را در زیر سؤالات بخوانید تا ببینید دیگران چگونه پاسخ داده اند. هیچ دستورالعمل نمره‌دهی وجود ندارد، و سؤال‌ها آنقدر شبیه به مباحث واقعی تافل Speaking نیستند، اما گزینه خوبی برای تمرین عمومی‌تر صحبت کردن به زبان انگلیسی هستند.

سوالات جیسون رنشو سایت تمرین ساده اسپیکینگ تافل

این وب سایت حاوی 40 سوال است که می‌توانید برای تمرین اسپیکینگ تافل به آنها پاسخ دهید. بسیاری از سوالات ساده تر از سوالاتی هستند که در تافل واقعی مشاهده می‌کنید، اگرچه برخی از آنها شبیه به دو سوال اول هستند که در آن به سوالات مربوط به خود پاسخ می‌دهید. مانند سوالات TOEFL Speaking، اگر می‌خواهید صحبت کردن را تمرین کنید اما برای شروع به ایده هایی نیاز دارید، اینها گزینه خوبی هستند.

 

بهترین سایت تمرین اسپیکینگ تافل

چگونه از تمرین با بهترین سایت تمرین اسپیکینگ تافل، بیشترین بهره را ببرید؟

اکنون که با بهترین سایت تمرین اسپیکینگ تافل آشنا شدید، گام بعدی این است که از منابع آن به مؤثرترین روش ممکن استفاده کنید تا نتایج را در روز آزمون ببینید. این پنج نکته را دنبال کنید تا بیشترین بهره را از تمرین خود ببرید.

مکالمه انگلیسی را به طور منظم تمرین کنید

مهمترین کاری که می‌توانید برای تمرین در بخش Speaking انجام دهید این است که به طور منظم مکالمه انگلیسی را تمرین کنید. اگر بتوانید هر روز تمرین کنید، ایده آل خواهد بود، اما حداقل باید هدفتان این باشد که ۲ تا ۳ ساعت در هفته صحبت کردن به زبان انگلیسی را تمرین کنید. به یاد داشته باشید، این تمرین صحبت کردن فقط شامل پاسخ دادن به سوالات تافل Speaking نیست. هر مکالمه ای، حتی یک چت معمولی با دوستان، که در آن به زبان انگلیسی صحبت می‌کنید، تمرین حساب می‌شود.

از منابع رسمی در بهترین سایت تمرین اسپیکینگ تافل استفاده کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، منابع رسمی تافل دارای نمونه‌های واقعی سوالات Speaking با بالاترین کیفیت هستند، بنابراین شما باید از آنها نهایت استفاده را ببرید.  این سؤالات را در کل زمان مطالعه خود پخش کنید. از همه آنها در ابتدا استفاده نکنید یا همه آنها را برای پایان ذخیره نکنید. شما باید در حین آماده شدن مرتباً این سؤالات را ببینید.
همچنین، هنگامی که به این سوالات پاسخ می‌دهید، مطمئن شوید که زمان کافی را برای تمرکز کامل روی پاسخ هایتان به آنها اختصاص داده اید. آنها را در یک اتاق ساکت و بدون حواس پرتی تمرین کنید و با دقت پاسخ های خود را با پاسخ های نمونه مقایسه کنید. بنابراین اگر فقط چند دقیقه وقت دارید و در حین پیمایش در تلفنتان نیاز به تمرین سریع دارید، با این سؤالات تمرین نکنید.

پاسخ های خود را ثبت کنید

هنگامی که به سوالات اسپیکینگ تافل پاسخ می‌دهید، ضبط کردن صدایتان می‌تواند کمک بزرگی برای ثبت پاسخ های شما باشد. پس از پایان کار، دوباره به آنها گوش دهید. اگر سؤالاتی که استفاده می‌کنید دارای پاسخ های نمونه هستند، پاسخ های خود را با آنها مقایسه کنید.
همچنین، در حین گوش دادن به صدای خود، به راه‌هایی فکر کنید که می‌توانید مهارت تان را بهبود بخشید. آیا صحبت هایتان روان بود یا مکث های زیادی داشت؟ آیا کلماتی وجود دارد که برای تلفظ آنها تلاش کرده باشید؟ اشتباهات گرامری که مرتکب شدید، چه بودند؟ شناسایی این اشتباهات بسیار مهم است .
علاوه بر اینکه خودتان پاسخ‌هایتان را مرور می‌کنید، باید از شخص دیگری نیز بخواهید که به پاسخ‌های شما گوش دهد و نکاتی را در مورد آنچه که می‌توانید در آن بهبود ببخشید به شما ارائه دهد. 
حتی اگر دوستی دارید که در حال یادگیری زبان انگلیسی است می‌تواند اشتباهاتی را که ممکن است به تنهایی متوجه آن نشده باشید، به شما گوشزد کند.

دایره لغات خود را گسترش دهید

واژگانی که استفاده می‌کنید بخش مهمی از نمره اسپیکینگ تافل شما است، بنابراین مهم است که هنگام صحبت کردن، فقط همان چند کلمه را تکرار نکنید. نیازی نیست که مانند لغت نامه سیار به نظر برسید، اما گنجاندن چند کلمه کمتر رایج و چالش برانگیزتر در پاسخ‌هایتان می‌تواند به افزایش نمره شما کمک کند.
صحبت کردن به طور منظم به زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا برای استفاده از کلمات چالش برانگیزتر اعتماد به نفس داشته باشید.

جمع بندی

بخش Speaking تافل می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما با تمرین کافی، می‌توانید با این شش سوال اسپیکینگ تافل با اطمینان روبرو شوید. از سوالات رسمی و غیر رسمی در بهترین سایت تمرین اسپیکینگ تافل برای تقویت مهارت های خود استفاده کنید.
برای اینکه بیشترین بهره را از مطالعه خود ببرید، باید به طور منظم صحبت کردن به زبان انگلیسی را تمرین کنید، از منابع آماده سازی رسمی حداکثر استفاده را ببرید، پاسخ های خود را ثبت کنید و دایره لغات خود را گسترش دهید.
آیا می‌خواهید نمره تافل خود را بهبود بخشید؟ پس در آزمون های تی پی او آنلاین نسخه ۷۴تایی رایگان شرکت کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!